Blogi

Unelmien asiakas

"Kuvakonseptointi ja -tuotanto sujuu mutkattomasti, kun asiakas on sitoutunut projektiin."

Meiltä ostetaan kuvaviestinnän palveluita: suunnittelua, kuvakonsepteja, kuva- ja videotuotantoja. Jumppaamme jatkuvasti toimintojamme, jotta ne palvelisivat parhaalla mahdollisella tavalla asiakasyhteistyötä. 

Aina silloin tällöin käy mielessä, että myös asiakkaan oman toiminnan skarppaamisella voidaan saavuttaa huomattavia hyötyjä. Aikaa säästyy, rahaa säästyy, jupinoita säästyy. Kiinnostavaa? 

Kokosimme unelma-asiakkaan vinkkilistan: 

  • selvitä käytettävissä oleva budjetti sekä tavoiteltu aikataulu, kerro niistä avoimesti
  • vaadi, että ymmärrät kustannusarvion ja muutosten vaikutukset
  • panosta briiffiin ja pyydä meiltä apua tarvittaessa
  • kysy ja kommentoi suunnitelmia
  • varaa omaa aikaasi projektille, osallistu ja ole tavoitettavissa sovitusti
  • jos sinua epäilyttää jokin, kerro siitä välittömästi
  • hyväksy se tosiasia, että joskus voi sattua väärinkäsityksiä ja virheitä, mutta edellytä että ne korjataan
  • anna rehellistä ja rakentavaa palautetta

 

Meillä on ilo ja onni työskennellä monen unelma-asiakkaan kanssa. Kaiken kukkuraksi he vielä kiittävät hyvin tehdystä työstä! 

 

Jenni-Justiina, 
toimitusjohtaja
 

 

Kuva: Kiinteistötyönantajat ry:n kuvakonseptointi ja -tuotanto sujuivat mutkattomasti, sillä asiakas sitoutui projektiin.
Kuva: Tuomas Uusheimo/ Keksi