Siirry suoraan sisältöön
Keissi

Vaikuttavaa viestintää turvallisesta työelämästä

Yhteistyömme Työturvallisuuskeskuksen kanssa on tuottanut asiakkaalle laajan kuvapankin suomalaisesta työelämästä. Ajankohtaisista aiheista on helppo viestiä, kun omasta kuvapankista löytyy oikeanlaiset kuvat.

Kaksi henkilöä hymyilevät toisilleen suojavarusteissa.

Työturvallisuuskeskus edistää työturvallisuutta ja työhyvinvointia suomalaisilla työpaikoilla. Se tarjoaa tietoa, koulutusta ja välineitä turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Lisäksi se edistää työsuojelun yhteistoimintaa eli työnantajan ja työntekijöiden välistä yhteistyötä työturvallisuuden lisäämiseksi.

Keksi on suunnitellut yhdessä Työturvallisuuskeskuksen kanssa kuvapankin, jota täydennetään tarpeen mukaan ajankohtaisilla ja tuoreilla kuvilla. Lisäksi yhteistyö on tuottanut erilaisia kampanjoita, videoita, animaatioita ja infografiikkaa muun muassa Työturvallisuuskorttiin.

Yhteistyö Keksin kanssa on aina sujuvaa. Kuvatuotannot suunnitellaan yhdessä huolellisesti, ja lopputulos vastaa sitä, mitä olemme toivoneet.

Viestintäasiantuntija Tuuli Vattulainen, mikä on oleellista Työturvallisuuskeskuksen kuvapankissa?

"Työturvallisuuskeskuksen kuvat ovat laadukkaita ja monikäyttöisiä. Kuvatuotannossa on kiinnitetty huomiota muun muassa siihen, että suomalaisen työelämän monimuotoisuus tulee kuvissa näkyväksi. Lisäksi on tärkeää, että kuvamme ovat ajankohtaisia ja ajantasaisia. Kun esimerkiksi tarvitsimme robotiikkaan liittyviä kuvia, Keksi toteutti aihepiirin kuvauksen."

Keksissä on vankkaa kokemusta vaativissa kuvausolosuhteissa toimimisesta. Tunnemme hyvin työturvallisuusohjeistukset erilaisissa riskialttiissa työympäristöissä, kuten tuotantolaitoksissa, tehtaissa, logistiikkakeskuksissa, varikoilla ja satamissa. Työturvallisuuskeskuksen kuvaukset suunnitellaan yhdessä heidän asiantuntijoidensa kanssa, ja olemmekin saaneet arvokasta apua esimerkiksi kuvauskohteiden löytämisessä.

"Yhteistyö Keksin kanssa on aina sujuvaa. Kuvatuotannot suunnitellaan yhdessä huolellisesti, ja lopputulos vastaa sitä, mitä olemme toivoneet. Meille on tärkeää, että kuvissa näkyy suomalaisia työpaikkoja eri toimialoilta. Koska koulutamme työturvallisuuteen ja työhyvinvointiin liittyvistä aiheista, on kuvissa esimerkiksi suojainten ja muiden turvallisuuteen liittyvien asioiden oltava oikein."

Mihin Työturvallisuuskeskus käyttää valokuvia?

"Valokuvia tarvitaan viestinnässämme, koulutusmarkkinoinnissa, verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja työpaikoille tarkoitetuissa monipuolisissa aineistoissa. Koska olemme tehneet kuvauksia suunnitelmallisesti, meillä on aina saatavilla viestinnän käyttöön monipuolista ja ajantasaista kuvamateriaalia suomalaisesta työelämästä."

Miksi suosittelet Keksiä?

"Suosittelen Keksiä yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat laadukkaan ja yhtenäisen kuvamaailman. Keksi kuuntelee tarkasti asiakkaan toiveita ja tuntee asiakkaan."

Suosittelen Keksiä yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat laadukkaan ja yhtenäisen kuvamaailman. Keksi kuuntelee tarkasti asiakkaan toiveita ja tuntee asiakkaan.

Tiimi

  • Jenni-Justiina Niemi Asiakasvastaava
  • Karoliina Ek Tuottaja
  • Mikael Ahlfors Valokuvaaja

Muita esimerkkejä töistämme

Mikko_Vahaniitty_KEKSI_Etra_hameenlinna-00783~3

Etran palveluasenne visuaaliseen muotoon

Loimme Etralle yrityksen arvomaailmaa ja ainutlaatuista palveluasennetta heijastelevan brändi-ilmeen. Kuvakonsepti herätettiin eloon hybridimallilla toteutettujen kuvauspäivien avulla, jolloin kuvista ja videoista syntyi monipuolinen ja yhtenäinen visuaalinen maailma.
  • Valokuvaus
  • Video
  • Tavismallit
  • Asiantuntija-apu
Keksi_Pia_Inberg_Vr_0T6A9232~2

Brändikuvia ja videomateriaalia VR:n moniin kanaviin

”Laadukasta, brändinmukaista, kustannustehokasta, mutkatonta, idearikasta ja helppoa.” Näin VR:ltä kuvaillaan yhteistyötä Keksin kanssa.
  • Valokuvaus
  • Video
  • Tavismallit
  • Asiantuntija-apu
Henkilö nojaa rakennuksen keltaiseen ulkoseinään.

Luova visio ja kansainvälistä kokemusta

Visuaaliset elementit, erityisesti kuvat, ovat keskeinen osa B2 Impact -brändiä. Kuvien avulla uudistetun brändin ensiaskeleet markkinoilla tehtiin konkreettisiksi sekä omalle henkilöstölle että kohderyhmille. Keksi vastasi brändikuvapankin luomisesta.
  • Asiantuntija-apu
  • Valokuvaus
  • Tavismallit

Ota yhteyttä