Siirry suoraan sisältöön
Keissejä, uutisia ja blogeja

Asiakkaidemme kokemuksia ja meidän näkemyksi­ämme

Olemme iloisia ja ylpeitä kaikista asiakkuuksistamme. Saamme suunnitella ja toteuttaa ratkaisevaa visuaalista viestintää yrityksille, julkishallinnolle, liitoille ja järjestöille – niin suurille kuin pienillekin. Keissit kertovat, miten siinä onnistumme.

Ps. Olemme Hanselin sopimustoimittaja

Kiitos ja kohtaamisiin!

18.12.2024
Me Keksissä olemme etuoikeutettuja saadessamme tehdä töitä merkityksellisten asioiden parissa. Jotta haastavat hommat sujuvat, tarvitaan hyviä kohtaamisia. Kiitos niistä!
  • Blogit
Henkilö nojaa rakennuksen keltaiseen ulkoseinään.

Luova visio ja kansainvälistä kokemusta

Visuaaliset elementit, erityisesti kuvat, ovat keskeinen osa B2 Impact -brändiä. Kuvien avulla uudistetun brändin ensiaskeleet markkinoilla tehtiin konkreettisiksi sekä omalle henkilöstölle että kohderyhmille. Keksi vastasi brändikuvapankin luomisesta.
  • Asiantuntija-apu
  • Valokuvaus
  • Tavismallit
Markus_Pentikainen_KEKSI_STTK_Osatyökykyisyys_9360301~2

Tasa-arvoista työelämää kuvaamassa

Toteutimme STTK:lle kuvaukset, joiden tavoitteena oli rakentaa keskusjärjestölle monipuolinen oma kuvapankki.
  • Valokuvaus
  • Tavismallit
  • Asiantuntija-apu
Useita henkilöitä yhdessä toimistotilassa.

Pohjolasta maailmalle

Kahden johtavan kauppakorkeakoulun yhteisyritys Hanken & SSE Executive Education tukee johtajien ja organisaatioiden kasvua ja uudistumista. Valmennusohjelmien markkinoinnissa käytetään Keksin toteuttamia brändikuvia.
  • Valokuvaus
  • Asiantuntija-apu
YTN_screenshot_2x3

Informaatiomuotoilun ostajan muistilista

Informaatiomuotoilu on tarkkaa, herkkää ja erityisosaamista vaativaa hommaa. Mitä on oleellista osata vaatia, kun tilaat informaatimuotoilua?
  • Informaatiomuotoilu
  • Asiantuntija-apu
Henkilö kameran edessä.

Minun kuvani -kampanja

Alt-teksti tekee somekuvista saavutettavia. Sen kirjoittaminen on helppoa! Minun kuvani -kampanja muistuttaa, että visuaalinen maailma ei tavoita meitä kaikkia. Ideoimme ilmeen ja videokonseptit kampanjalle, jonka tavoite on tehdä maailma näkövammaiselle saavutettavammaksi.
  • Asiantuntija-apu
  • Valokuvaus
  • Video
Henkilö venyttelee laiturilla.

Vakuutusyhtiö Turvan uusi kuvamaailma

Mikä nostaa vakuutusyhtiön aineettoman tuotteen oikeuksiinsa? Tietysti tunteikas kotimainen kuva. Määrittelimme Vakuutusyhtiö Turvalle uuden kuvamaailman ja järjestimme kuvaukset, joiden sato sulattaa karskeimmankin sydämen.
  • Asiantuntija-apu
  • Valokuvaus
  • Video
  • Tavismallit
Katri_Lehtola_KEKSI_MH_KP2-2999~2

Metsähallituksen kuvakonsepti

Näimme mielessämme väkevän kuvamaailman, josta välittyisi mielikuva Metsähallituksesta aktiivisena, vastuullisena ja tuloksellisena toimijana. Katsoja voisi melkein aistia kuvien tuoksut, äänet ja maut. Rohkeus kannatti!
  • Asiantuntija-apu
  • Valokuvaus
  • Video

Ota yhteyttä